יום חמישי, 20 במרץ 2014

פורים 2014



















פורים 2014 החלטתי שלא עוד לאלתר תחפושות יום לפני ולהגיע למסיבה עם אוזני נמר וגרביון צבעוני. הפעם אני הולכת להתחפש למשהו שרציתי מאז שהסתפרתי קצר - "Flapper Girl". אז תפרתי שמלת קטיפה ירוקה ברוח שנות ה-20, אומנם לא רואים בתמונות, אבל עם גב חשוף בצורת "וי". למרות שקיללתי כל רגע על שבחרתי לתפור שמלה דווקא מהבד הערמומי הזה, בסופו של דבר התוצאה היתה מוצלחת יותר ממה שציפיתי... הוספתי תכשיטים שהיו לי וסרט על הראש שהכנתי גם כן, פלוס גרביון שחור ושקוף עם פס בחלק האחורי שלו, קצת איפור וזהו בעצם. למעשה גם התחפושת הזו היתה סוג של אילתור, אבל קצת יותר מתוחכם מבדרך כלל:)

ואם זה לא מספיק, אז הנה שיר של Annette Hanshaw המופלאה שאני נוהגת להאזין לה כשבא לי לשכוח באיזה עשור אני חיה - וזה קורה די הרבה:




מקווה שעבר עליכם פורים נהדר לפחות כמו שלי וסופ"ש נעים!

2 תגובות:

  1. וואו איזה יופי!
    כל הכבוד על ההשקעה, התחפושת נפלאה ואת יפייפיה!!

    השבמחק
  2. תודה מותק, נשיקות!

    השבמחק