יום שישי, 14 במרץ 2014

חורף צבעוני


























בתמונות: מעיל, צעיף ותיק - זארה, גרביון - אייץ' אנד אם, כפפות - מנגו, מגפונים - אלדו.

לכבוד החורף שחזר למחוזותינו החלטתי להעלות סדרת תמונות שצולמו לפני הרבה זמן, שנתיים ליתר דיוק (!) ולא זכו עד כה לראות אור בלוגספירה. הסיבה שלא העליתי את התמונות בזמנו היתה איבוד המומנטום, ואני מודה שלולא החורף שהחליט להפציע ככה פתאום סביר להניח שהאאוטפיט המתועד היה נשאר לנוח לנצח במשכנות השכחה אי-שם במחשב שלי .
התמונות צולמו ביום קפוא באמצע פברואר, בתקופה אפרפרה למדי שאני מעדיפה לשכוח. בגלל כל האפרפרות הזאת אני מניחה שהסיבה שבחרתי לעטות על עצמי כל כך הרבה צבעים היתה סוג של תגובת נגד למצב. האאוטפיט הזה הוא דוגמה נהדרת בעיניי לשילובי צבעים לא שגרתיים, שלא נופלים למראה קרקסי או מחופש מדי. עצות הסטיילינג השגרתיות נוהגות להזהיר מפני שילוב של יותר מ-4 צבעים באאוטפיט אחד, מעבר לכך התוצאה עלולה להיות "מסוכנת". אני נוטה לא להסכים עם הגישה הזו, כי יש המון דוגמאות נפלאות לטוטאל-לוקים המכילים יותר מ-4 צבעים, אם כי הגבול בין מספיק ל-יותר מדי בהקשר הזה הוא דק.
המעיל שאני לובשת כאן נקנה אותו החורף בסייל בזארה ובשל טעות במחיר (שהתבררה רק בקופה) עלה 130 שקל במקום 400, והפך להצלחה מסחררת לכל הדיעות. מלבד היותו מעיל אוברסייז מחמם בטירוף, כזה שכיף להיות צפונה בו בימי החורף הירושלמיים, כמות המחמאות שאני מקבלת עליו (בין היתר מכל מיני סבתות בתחנת אוטובוס, אבל לא רק:)) גבוהה במיוחד. וזה תמיד כיף.

תודה ליוסי על התמונות, וסופ"ש חורפי ורגוע שיהיה...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה