יום רביעי, 5 במרץ 2014

The knitted skirt

























בתמונות: סריג וחולצת צווארון - מנגו, חצאית - פול אנד בר, גרביון - זארה, נעליים - טופשופ, תיק - הוניגמן.

גולת הכותרת של האאוטפיט הנ"ל היא החצאית החמדמדה הזו, שנקנתה, איך לא, בסייל... בכל זאת - אני עדיין סטודנטית.
לצערי לא הצלחתי לשים את ידי על הסוודר התואם שלה, כך שלבדוק אם חליפות הולמות אותי טרם יצא אבל אני בטוחה שגם זה יגיע.  בכל מקרה, פינטזתי על החצאית הסרוגה הזו כל העונה ומהרגע שהיא מצאה בית חם אצלי בארון - אני והיא חרשנו את העיר. נראה לי שאפילו הגזמתי קצת עם מיחזור האאוטפיט הספציפי הזה בוריאציות שונות של אקססוריז.
שטחי ככל שזה אולי יישמע, אבל אני מודה שלפעמים יש את הימים האלה שפשוט לא בא לי לצאת מהמיטה ומהבית ומה שכן נותן לי את הדחיפה לקום היא הרוטינה לפתוח את הארון ולהתחיל לבחור מה ללבוש. החצאית הזו  ללא ספק תרמה את חלקה למאמץ הכללי. לא משנה אם עשיתי לילה לבן לפני זה, בסופו של דבר זה מה שיגרום לי לקום ולהתחיל להתארגן. ואם כבר בלילות לבנים עסקינן, אז הגשה גדולה נוספת כבר מאחוריי מה שאומר שאפשר לחזור לנשום בקצב רגיל, לפחות בשבוע הקרוב.

תודה לרועי על התמונות, וחמישי נפלא שיהיה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה