יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

אירוע בלוגריות בקום איל פו



























בתמונות: תמרשרונהמיראלשני וספי.

ביום שני האחרון הזדמן לי להגיע לקום איל פו, לפרזנטציה של קולקציית האאקססוריז שלהם לחורף הקרוב ולהכיר לראשונה פנים מול פנים בלוגריות אחרות. היה תענוג לראות (ולשמוע) את הבנות האחרות אותן הכרתי רק דרך הבלוגים שלהן.
הבוטיק עצמו שידר יוקרתיות ואיכות והמחירים כמובן בהתאם. היו פריטים בודדים שמצאו חן בעיני בצורה יוצאת דופן, אך סך הכל הבנתי שהקולקציה לא מיועדת לי - כנראה בגלל התמחור הגבוה. אני מאמינה שאפשר להתלבש ולהיראות  יוקרתית בלי להוציא על זה סכומי עתק, שלא לדבר על זה ש"חיי הסטודנט" נמצאים להם מעבר לפינה כך שהמוד שלי יותר בכיוון של איך לחסוך/לא לבזבז הון תועפות על בגדים.
נשים שמוכנות להשקיע סכומים גבוהים בפריט בודד ואיכותי ולא למקסם את הקנייה לכמה שיותר פריטים יוכלו למצוא בקום איל פו תמורה הולמת ועיצוב אלגנטי אך חדשני. הכל עניין של השקפה. שני פריטים שאהבתי במיוחד: מגפון ירוק עם חיתוכי לייזר ושריכה מקדימה (תמונה רביעית) ושכמייה סרוגה בטקסטורה מעניינת שמיד משכה את תשומת ליבי (תמונה שלישית).

סופ"ש נהדר לכולם!


5 תגובות:

  1. איזה תמונות כייפיות! היה כיף לראות אותך ולהכיר אותך סוף סוף ☺

    השבמחק
  2. היה לי כיף לפגוש אותך! היה אירוע מצוין.
    לחיי עוד מפגשים כאלו.

    השבמחק
  3. היה ממש נחמד ואת גם בדיוק כמו שחשבתי שתיהי. זה תמיד לא ברור למה אנשים מצפים ממני כשהם פוגשים אותי במציאות. זה גם מדהים איך אנשים מפתחים סיפורים מכל דבר.
    אני מקווה שניפגש שוב ובקרוב!

    השבמחק
  4. בנות, תודה רבה על התגובות החמות. מקווה שאכן ייצא לנו להיפגש שוב:)

    השבמחק