יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

ברכות לחג





כמדי שנה, אני עומלת על הכנת איגרות ברכה. כמה שזה אולי נשמע מיושן, זה עדיין כיף גדול להכין אותן ועוד יותר נחמד לחלק את מה שהכנתי לחבריי היקרים ולראות את הפנים המופתעים שלהם, שעה שהם מקבלים את הברכות. אני אישית מאוד נהנית מעצם ההכנה של האיגרות וכתיבת האיחולים, למרות שאני יודעת שלרוב אני לא אקבל בחזרה ברכה כתובה (ואני גם לא מצפה לכך) אלא איחול בעל פה. אני כמעט ולא מכירה אנשים שטורחים לקנות ברכות ולשלוח אותן, שלא לדבר על להכין אותן לבד. בעידן בו הכל נעשה דרך המחשב, הרבה פעמים הייחודיות של הברכה מאבדת את עצמה - בטח כשמתייגים אותך בברכה קבוצתית בפייסבוק. למרות שמצד שני זה פתרון טוב לכל אלה שיש להם מחסור בזמן ואפילו כתיבת האסמסים לא באה בחשבון.
השנה באופן מפתיע התפנה לי המון זמן חופשי אז הקדשתי למסורת הזאת כמה שעות טובות, אפילו שאת רוב הברכות איאלץ לחלק דווקא כמה ימים אחרי החג. בזמן העשייה, חשבתי לעצמי על השנה החולפת ועל כל החוויות שעברתי במהלכה. הגעתי למסקנה המפתיעה שהשגתי לפחות שלוש מטרות שהצבתי לעצמי ושאני יכולה לסמן וי על כמה וכמה יעדים. זה נפלא להרגיש את התחושה הזאת שהצלחת להשיג חלק ניכר מהיעדים שהצבת לעצמך גם אם לא את כולם.
וזאת ההזדמנות לאחל מכל הלב לקוראי הבלוג, אלה שקוראים בקביעות וגם כאלה שרק מסתכלים על התמונות, אלה שמגיבים וגם אלה שלא, כאלה שאוהבים וגם לכאלה שפחות - שתהיה לכם שנה טובה ומדהימה, מלאה בהנאות וחוויות מוצלחות. שנה בה תגשימו מטרות ותעמדו ביעדים שתציבו לעצמכם וכמובן - שלא תשכחו לחייך בדרך. חג שמח לכולכם:)

3 תגובות:

  1. שנה טובה מותק!


    מיראל

    השבמחק
  2. איזה יופי! ברכות בכתב יד בהחלט חסרות בעידן הנוכחי. גם אני כל שנה רוצה לשלוח ברכות ובסוף מתעצלת :(

    השבמחק
  3. מיראל - תודה מתוקה, גם לך:)
    נועה - האמת היא שאת הברכות בד"כ אני מחלקת ולא שולחת בדואר (זה כבר באמת יותר מדי השקעה...). תודה רבה!

    השבמחק