יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

קצת מאילת




















בתמונות: שמלה - מנגו, סנדלים - זארה, חגורה - קאלה, בגד-ים - גוטקס.


תיכננתי לצלם באילת הרבה יותר תמונות ממה שיצא בפועל, אבל ברגע שכף רגלי דרכה על המרצפות הלוהטות - שכחתי מזה לגמרי והתמקדתי רק באיך לנצל את כל מה שיש לאילת להציע. מלבד שחייה אינטנסיבית בים/בריכה הספקתי לערוך שופינג אינטנסיבי לא פחות שכלל נעליים, ספרים, גרביים וגרביונים וגם אספקת מלאי שנתית של מוצרי טיפוח מל'אוקסיטאן.
התמונה האחרונה צולמה ביום האחרון של החופשה, בחוף הנסיכה (שהוא החוף הכי טוב באילת - אם תשאלו אותי) ואם התמונה נראית לכם סגרירית אז לא טעיתם. למרבה ההפתעה אותו יום היה סתווי ביותר ואת הגשם הראשון שלי העונה זכיתי לחוות כשאני שוחה בים. כמה אירוני.

מאחלת לכם חג סוכות שמח וסופ"ש נהדר!

6 תגובות:

  1. משהו בתמונות שלך הפעם מזכיר לי נוסטלגיית ניינטיז חמימה ומחבקת. זה כיף.
    נשמע לי קסום לשחות בים בזמן שיורד גשם.

    השבמחק
  2. הא, גם לחי יש את בד הים הזה, הוא מאד יפה (למרות שאני חושדת שעליך הוא יפה יותר מאשר עליי). שמחה שנהנית!

    השבמחק
  3. את ניראת מהמם. כך כל שונה מתמונות טיפוסיות באילת. תמונת הבגד ים כל כך תקופתית ומשגעת.
    נשיקות ממונטנגרו, מאיזה הר.

    השבמחק
  4. לובה - האמת היא שלשחות בים כשיש גשם, ולא קר, זאת חוויה כיפית אפילו בשבילי, שכל סימן קטן לחורף בד"כ מכניס אותי לדיכאון. תודה רבה מותק!
    שרונה - ההדפס של הבגד ים הזה כבש אותי מההתחלה, ואני בטוחה שעלייך הוא לא פחות יפה מאשר עליי. תודה:)
    ספי - איזה כיף לקבל תגובה מ"איזה הר" רחוק רחוק מכאן:) אני שמחה שאהבת ומקווה שאת עצמך נהנית מהחופשה שלך, וכמובן מצפה כבר לראות תמונות! נשיקות בחזרה:)

    השבמחק
  5. וואו איזה בגד ים שווה!!!!
    שרונה

    השבמחק
  6. התמונה בבגד ים היא רטרו מהמם

    השבמחק