יום שבת, 13 בפברואר 2010

Valentine's Day

בעיקרון, אני לא כל כך מוטרדת מהעניין שאת הולנטיינס דיי הזה אני הולכת "לחגוג" לבד, ובעבודה. אולי כי מיציתי אותו בשלוש שנים של זוגיות והוא הפך להיות למעין מועד כזה רישמי של ערב קיטשי ורומנטי. למרבה הפלא הדבר הטוב היחיד שה-14 בפברואר מזכיר לי זה את ימי התיכון בפנימייה: כל שנה, ב-14 בפברואר, שכבת י"א היו אחראים על אירגון נשף ולנטיין. זאת היתה מסורת כיפית שדרשה הפקה אמיתית כחודש מראש - תפאורה מתאימה (כל שנה היה נושא אחר), אירגון הפלייליסט (נו, אתם יודעים, שירי סלואו...) וכיבוד. פעם בשנה היה אפשר לראות את כל הבנות דופקות הופעה בשמלות נשף מושקעות ובנים בטוקסידו, אולם חדר האוכל היה נהפך לאולם נשפים מושקע ונוצץ (התפאורה היה החלק האהוב עליי!) עם תאורה אדומה והאירוע כולו תועד במצלמות כך שאי אפשר היה להכחיש עם מי רקדת. היות וזכיתי לשלושה נשפים שכאלה, שכל אחד מהם היה טוב יותר מקודמו, כל שנותר לי הוא להיות נוסטלגית, להיזכר ברגעים הטובים ולעבור את היום הזה בכיף - בלי להתלונן על הרווקות המתמשכת.
חוץ מזה רציתי לחלוק את התמונות המהממות האלה שאני לא ממש זוכרת איפה מצאתי אותן באחד משיטוטיי באינטרנט (אם אני לא טועה, אז הן צולמו לטין ווג) ולאחל חג אהבה שמח, בין אם אתם חוגגים אותו - גם להתכרבל על הספה זה לחגוג מבחינתי - ובין אם לא. נשיקות ושבוע נפלא!




































7 תגובות:

  1. הפקה מקסימה. יש צורך לציין שאני חומדת לעצמי את כל מה שהדוגמנית לובשת?

    השבמחק
  2. באמת הנשף היה חוויה. ואיזה כיף היה כשירד שלג!

    צילומים מקסימים. בעיקר זו עם המשקפיים המדליקים והכובע האדום הקטנטן :)

    השבמחק
  3. אני גם הייתי בפנימיה, היו לנו הפקות אחרות להרים אבל לא בנושא ולנטיין. שלכם נישמע מגניב. חוץ מזה הייתי מוכנה לאמץ (הרבה) פריטים מהתמונות

    השבמחק
  4. עזבתי בערב הנשף. אז התאריך הזה מסמל בשבילי די הרבה - היה לי חודש מנוחה ובדיוק ב-14.3 קיבלתי את המפתח הראשון לדירה הראשונה בה גרתי לבד.
    ולנטיין מאז הוא מעין ניצחון מתוק-מריר שלי.

    השבמחק
  5. לובה - אני מניחה שאין צורך לציין שגם אני... זו אחת ההפקות החמודות שיצא לי לראות.
    דבורה - באמת שכחתי לציין שירד שלג בנשף הראשון שלי... מה שהפך את החוויה לעוד יותר קסומה.
    more4me - לא נראה לי שנשף ולנטיין היה (ועדיין) מסורת חגיגית בהרבה פנימיות בארץ. די הפסד, כי זה ממש כיף.
    יוד - עכשיו כשהזכרת את זה אז אני באמת לא זוכרת אותך בנשף שאנחנו אירגנו! נו טוב, אחרי חודש לא חלקת את החדר עם עוד 3 בנות... 

    השבמחק
  6. זה מקסים איך גרביונים לבנים מעניקים להכל עוד תוספת רומנטיות. מהמם. בעיקר עם נעליים אדומות.

    השבמחק
  7. ספי - דווקא גרביונים בצבע לבן חסרים לי בארון, למרות שחיפשתי זוג אטום ומוצלח שכזה כבר כמה זמן, כך שהנעליים האדומות שלי (שעדיין לא נעלתי) כנראה לא יחוו את השילוב הזה בקרוב וחבל.

    השבמחק