יום שלישי, 16 בפברואר 2010

My new skirt
















































סיימתי לתפור את החצאית הזו לא מזמן, והיא חיכתה בסבלנות לחניכה שלה שעה שמזג האויר בחוץ היה לא משהו. אני בטוחה שכל בחורה תסכים שכשרוכשים בגד חדש בחנות רף ההתרגשות עולה והראש מתמלא באינסוף רעיונות עם מה אפשר לשלב את הפריט החדש, לאן בדיוק ללבוש אותו בפעם הראשונה - ובכללי יש תחושה של אופוריה. התרגשות גדולה מזו מרגישים כשמכינים את הבגד בעצמך ואחראים על כל התהליך מתחילתו ועד סופו... אין לתאר את ההרגשה של לבישה בפעם הראשונה בגד שעמלת לבד על יצירתו. עונג צרוף.
אומנם הבד של החצאית קצת חורפי אבל אני בטוחה שאוכל ללבוש אותה גם בקיץ. לחצאית צירפתי סריג אנגורה שטרם יצא לי ללבוש כי הוא מתאים בעיקר לעונת מעבר - כשלא קר מדי ולא חם מדי, ואת השרשרת ורדים שקניתי בסופעונה ב-20 שקל. אחרון חביב שהצטרף לכל האאוטפיט היה הג'קט החמדמד הזה שנקנה במקרה בסופעונה בזארה, בסכום מצחיק של 70 ש"ח - ואל אף שהבטחתי לעצמי לא לקנות שום דבר, לא יכולתי להשאיר אותו בחנות.

בתמונות: חצאית - תפרתי בעצמי, סריג - מנגו, ג'קט - זארה, נעליים וגרביון - פול אנד בר, שרשרת - קסטרו.


7 תגובות:

  1. ממש אהבתי את הלוק הזה..מאוד "שאנלי"
    הג'קט הזה נראה כמו השקעה נבונה ב-70 ש"ח, גם כשאני ביובש של קניות אני לא מרשה לעצמי להשאיר פריטים ממש שווים בחנות, זה פשוט עוול!

    השבמחק
  2. נקי כל כך! החצאית מקסימה והז'קט הוא שיחוק. very very nice!

    השבמחק
  3. וואי ליליה, החצאית מדהימה! הצבע, הגזרה, הבד. והשילוב עם השרשרת יפה ביותר.

    השבמחק
  4. לובה - האמת היא שבהתחלה, כשבחרתי את האאוטפיט, לא ממש שמתי לב לדמיון לשאנל ואז כשראיתי את התמונות שיצאו פתאום קלטתי... תודה רבה מותק. נשיקות!
    נעלולה - תודה רבה על התגובה מותק. אני מקווה שלא רק לי ייצא למצוא דברים שווים במחירים שכאלה בזארה - בסופעונה בהחלט יש מציאות.
    דבורה - תודה רבה. אני בטוחה שהחצאית תשמש אותי המון כי היא קלאסית, לעומת השרשרת שהיא די אוונגרד ולא מתאימה לכל אאוטפיט.

    השבמחק
  5. השרשרת מקסטרו???
    אני שם מ-ח-ר

    השבמחק
  6. דנה - אני מקווה בשבילך שנשאר שם עוד תכשיטים מהסופעונה. קניתי שם כמה שרשראות יפות ב-20 ש"ח כל אחת. שווה לקפוץ.

    השבמחק
  7. שילוב מקסים!
    גם לי יש ג'קט בדיוק כמו שלך מזארה, אני ממש אוהבת אותו - הוא מאוד מיוחד לדעתי. הגזרה שלו מדויקת והוא יושב בול על הגוף.
    אהבתי איך ששילבת אותו עם החצאית והסריג בצבע הנפלא הזה! שלא לדבר על השרשרת המטריפה.

    שרונה.

    השבמחק