יום שני, 22 בפברואר 2010

דברים טובים קורים

הדבר היחיד שאני רוצה לעשות כרגע הוא להיכנס מתחת לפוך, לעצום עיניים ולהתחיל לחלום. יום מוצלח הוא בסיס טוב לחלומות מתוקים ואין לי דרך אחרת להגדיר את היום הזה חוץ מלומר שהיה מוצלח ביותר. קמתי בסביבות השעה חמש בבוקר ונסעתי לירושלים ליום פתוח בבצלאל. אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת את ירושלים וכל פעם שיוצא לי להיות שם אני מתפלאת מחדש מהיופי והייחוד של העיר הזאת. הסיור בבצלאל גרם לי בעיקר להתגעגע ללימודים בתיכון ולסטודיו שהיה שם ולרצות ביתר שאת להתחיל כבר את הלימודים.
אי-שם בסביבות הצהריים נפגשתי עם חברתי הטובה ביותר, שבמקרה גם לומדת באוניברסיטה העברית, ונסענו לעיר לאכול סושי בג'פניקה. אני בטוחה שיש סושיות יותר מוצלחות בירושלים אך ג'פניקה הפכה למעין מסורת כל פעם שאנחנו נפגשות ולא היה לי רצון מיוחד לגוון למשהו אחר. היה טעים מאוד ובעיקר כיף. הצטערתי שלא לקחתי את המצלמה לתעד את היום כי אחרי זה חצינו את הכביש ונכנסנו לבית קפה "קדוש" אשר נמצא ממש ממול, שהעיצוב שלו הזכיר לי את צרפת (ואת ההפקות אופנה הנהדרות של סטיבן מייזל לווג) והוקסמתי ממנו לגמרי. שתינו קפה, פיטפטנו וצחקנו (יש לי הרגל מגונה להמציא "סיפור חיים" לאנשים שאני לא מכירה ורואה סתם כך ברחוב, או בבית קפה, לצורך העניין...) המון. היה כיף.
חזרתי הביתה עייפה אך מרוצה, עם חיוך ענקי מרוח לי על הפנים ובהחלט עם כוחות מחודשים לחזור לשגרה היומיומית. מקווה שהיה לכם יום לא פחות טוב משלי ואם לא - אז הנה אחד מהאיורים האהובים עליי שתמיד גורם לי לחייך...





3 תגובות:

  1. האיור מדהים. את מוכשרת מאוד מאוד ובאופן הכי מתאים להרגע. אהבתי.

    השבמחק
  2. more4me - תודה רבה על התגובה מותק!
    ספי - אני שמחה שאהבת! תודה על התגובה החמה.

    השבמחק