יום שני, 14 באוקטובר 2013

Back to black
























בתמונות: חולצה - מנגו, שורטס ושרשרת- זארה, סנדלים - פול אנד בר, תיק - וינטאג'.



שנת הלימודים האחרונה שלי החלה באופן רשמי אתמול והתקבלה אצלי ברגשות מעורבים. שנה אחרונה בלימודים בבצלאל, שהולכת להיות בסימן פרוייקט גמר, הינה השנה המכוננת כביכול של התואר. עצם המעמד בעיקר מלחיץ אותי, שלא לומר מפחיד משום שנראה כי הדרישות גבוהות והרבה מוטל על הכף. פחד מכישלון תמיד היה משהו שגררתי איתי ואני מקווה שהפעם לשם שינוי, אניח את ההרגל המגונה הזה בצד, ואצליח לעצב ולייצור פרוייקט שאהיה גאה בו. בנוסף לכך, היות ועדיין לא הצגתי כאן את הפרויקטים שעשיתי במהלך השנים האחרונות - צפו לכך בקרוב.
כמה מילים על האאוטפיט - בגדול, אני לא בחורה של שחור. על כך יעידו רוב האאוטפיטים בבלוג. ובכל זאת, לאחרונה הצטרפו כמה וכמה פריטים שחורים לארוני (החולצה שבתמונה היא אחת האהובות עליי, שכן היא אוורירית ורחבה) שנועדו לרענן את בליל הצבעים שיש לי בארון. מסתמן שהחורף שחור בהחלט חוזר לפופולריות שלו, אם כי איני רואה את עצמי מוותרת על כל סקאלת הצבעים למענו:)

תודה לרועי על התמונות בפוסט זה ובפוסט הקודם, ושבוע נהדר שיהיה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה