יום שני, 24 באוקטובר 2011

The blue skirt
























בתמונות: חולצת תחרה - מנגו, חצאית - וינטאג', סנדלים - זארה, תיק - אלדו, שרשרת - ממזמן.

חצאית פליסה הינה מצרך נדיר שראוי לצוד אותו במחוזותינו, שכן לא רק שבד הפליסה היה אחד הטרנדים הבולטים של קיץ 2011 אלא שהוא הולך להמשיך איתנו גם לחורף הקרב ובא, ולאחר מכן לקיץ 2012. זה לפחות מה שניתן להסיק משבועות האופנה האחרונים. אני נתקלתי בחצאית המופלאה הזו אי-שם בחודש אפריל הקריר בחנות יד שנייה ירושלמית, אחרי חיפושים קדחניים כי נורא רציתי אחת לא יקרה מדי אך גם מיוחדת.
לרוב אני לובשת חצאיות יותר קצרות, אבל האורך הקלאסי שלה פשוט נוסחא בטוחה למראה הרטרו החביב עליי. ויכול להיות בעצם שהתת-מודע שלי מגיב לבליל החצאיות הצנועות של ירושלים. כך או כך, האורך של החצאית מושלם והצבע הכחול שלה מאפשר אינסוף אפשרויות שילוב. הפעם בחרתי ללכת על בטוח - עם חולצת תחרה עדינה שלא מעמיסה על הצבע של החצאית.
חלקכם כבר בטח ראו ויודעים, אבל לאלה שלא... בשישי האחרון פורסמה כתבה במדור היופי של אקסנט בהשתתפות חמש בלוגריות והתמזל מזלי להיות אחת מהן. אומנם הבלוג שלי אינו עוסק בטיפוח אלא יותר באופנה אך עדיין היה נחמד לקחת חלק בכתבה הזו.

שבוע נפלא שיהיה ותודה רבה ליוסי על הצילומים!

6 תגובות:

  1. החצאית מקסימה!! ובעיני האורך שלה פשוט מושלם (זה מצחיק כי רק בארץ האורך הזה עושה קונוטציה דוסית..)

    השבמחק
  2. החצאית אכן לא פות ממושלמת!! ומשתלבת היטב עם החולצה העדינה.

    השבמחק
  3. איזה כיף שחזרת לעדכן באופן קבוע :) התגעגעתי נורא.

    יש לה צבע מהפנט, לחצאית הנפלאה שלך.

    השבמחק
  4. דרור - תודה לך! הקונוטציה הדוסית מתעצמת עוד יותר כשזה בירושלים, אבל ת'כלס גם לחצאיות הדוסיות לדעתי יש שיק משלהן. לפחות לחלקן:)
    נגה - תודה מותק:) אני שמחה שאהבת.
    יוד - דארלינג גם אני התגעגעתי, וידעתי שתאהבי את החצאית... היא מסוג הפריטים הכובשים האלה שאת אוהבת.

    השבמחק
  5. היום גיליתי את הבלוג שלך - מקסים :)

    אנסטסיה

    השבמחק
  6. חצאית מושלמת!וכל האוטפיט מקסים
    והיכן נמצאת הדלת היפה הזו?

    אביטל

    השבמחק