יום שישי, 14 באוקטובר 2011

Romantic casual






























בתמונות: אוברול - אני תפרתי, קרדיגן - פול אנד בר, גרביונים ותיק - זארה, שרשרת - קסטרו, נעליים - קינג ג'ורג' ת"א.


בהיותי חובבת קרדיגנים נלהבת עם או בלי כפתורים, הקרדיגן הנ"ל משמש אותי אך ורק לעונות המעבר - מה שאומר שהוא לא יוצא הרבה מהארון. זה די חבל כי הוא אחד הסריגים החביבים עלי אך לפחות אני מתנחמת במחיר הנמוך (פחות מ-50 ש"ח) ששילמתי עבורו אי-שם בסופעונה של קיץ שעבר. אני לא מאמינה בלהוציא סכומים גבוהים על פריטי מעבר שכאלה שבסופו של דבר רוב הזמן לא זוכים לראות אור יום.
ובכל זאת השבוע מצאתי חלון הזדמנויות אידיאלי (מזג אויר סגרירי, רוח קרירה, אבל לא קר מדי) לעטות עלי את הקרדיגן הבז' שלי ובאותה הזדמנות את הגרביונים לראשונה מזה חמישה חודשים ולצאת לסיבוב בחוץ. הסתיו בירושלים מעולם לא הרגיש נעים יותר.

תודה רבה ליוסי על הצילומים והסבלנות וחג סוכות שמח!

5 תגובות:

  1. מהממת כמו תמיד :) אני מאוד מופתעת מהשרשרת, היא נראת ממש טוב ולא הייתי מזהה מהתמונות שמדובר בסחורה של קסטרו.
    שבוע טוב!

    השבמחק
  2. אני ממש מאוהבת בגרביונים האלה שלך ובכלל האווטפיט מקסים ומרענן. את תפרת את האוברול!? וואו, כל הכבוד לך.
    שבוע טוב שיהיה.

    השבמחק
  3. מיראל- תודה רבה לך:) קסטרו מפתיעים לפעמים! כבר שנים שאני קונה אצלם רק אקססוריז, תמיד בסוף עונה במחירי ריצפה. לצערי לאחרונה לא יצא לי לראות שם משהו יפה אבל אולי זה תלוי בסניף. שבוע טוב גם לך!
    שרונה- תודה מותק. הגרביונים לגמרי שווים התאהבות... אני חורשת עליהם ורק מוצאת עוד ועוד שילובים מוצלחים. שבוע נפלא:)

    השבמחק
  4. הצבעים של האאוטפיט מהממים, בעיקר החרדל.
    הכי סתווי ומתוק :)

    השבמחק
  5. אהבתי, אהבתי, אהבתי :)
    הקרדיגן אכן מעלף, עושה חשק לסתיו ארוך יותר..

    לגבי הנעליים, כשאת אומרת קינג ג'ורג' ת"א, למה את מתכוונת?

    השבמחק