יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

חם וקר




























בתמונות: אוברול - מנגו, חוצלה ונעליים - פול אנד בר, גרביים ותיק - זארה, משקפיים - דיור.

חמשת הימים האחרונים היו לחוצים ומלאים בהתרוצצויות אינספור ולילות של שינה מתוקה וקצרה. אני נמצאת  בסוג של אופוריה הודות למעבר לירושלים (אם כי את הפוסט הנוכחי אני כותבת מהבית) ולתחילת הלימודים ביום ראשון. לפני הלחץ האמיתי והעומס שהולכים להיות מנת חלקי בארבעת השנים הקרובות, אני נותנת לעצמי רגע לנשום ולעכל ובעיקר לחייך. אני יודעת שלא יהיה קל אבל אני מודה שאני אוהבת אתגרים וחוץ מזה - יש לי את תחושת הבטן הזו שאני נמצאת במקום הנכון.
ואם כבר במקום הנכון עסקינן אז האאוטפיט הזה נראה לי מאוד נכון לתקופה הזו של בין לבין. חם ביום וקר בלילה (לפחות בירושלים) לכן זאת כבר הזדמנות טובה בשבילי להתחיל ללבוש שכבות. אני לא מגדירה את עצמי כחובבת גדולה של טרנדים אבל הפעם, ללא סיבה מיוחדת, בחרתי לשלב באאוטפיט אחד שלושה טרנדים בולטים לחורף הקרוב - גרביים מעל הברך, נעלי אוקספורד וחולצה עם צווארון מעוגל וחמוד. המשקפיים החדשות שלי הוסיפו לכל הלוק טאץ' סופי ובית ספרי-משהו ולמרות היעדר "תיק הילקוט" הנדרש והכל כך פופולרי עכשיו (אלקסה למשל),  תיק הקרוקודיל הישן והטוב שלי - קרוקי - ממשיך להוכיח את עצמו ועושה עבודה טובה.
מקווה שסוף השבוע יעבור לאט וייתן לי עוד כמה רגעים לנוח:) סופ"ש מוצלח שיהיה!

יום שבת, 9 באוקטובר 2010

סקצ'בוק




אחד מהסקצ'ים האחרונים שעשיתי. כרגע אין לי זמן לפרסם את השאר, אז כנראה שאעשה זאת בשלבים במהלך השבוע. צריכה להתרגל לכל כך הרבה דברים ובעיקר להפנים שזמן זה דבר יקר. מאחלת לכם שבוע מעולה ותחילת שנת לימודים מוצלחת לאלה מכם שמתחילים ללמוד מחר:)

יום שישי, 1 באוקטובר 2010

Home sweet home

(מכאן)









(מכאן)




(מכאן)









(מכאן)











































(מכאן)


לאחרונה כל נושא עיצוב החדר או "איזור העבודה" מאוד מעסיק אותי. אני תוהה ומתלבטת איך ייראה החדר שלי כשאעבור לירושלים - מה יהיו המגבלות שלו, כיצד אעצב אותו בצורה הכי פונקציונלית ואמקסם את הפוטנציאל שלו לכדי יצירת אוירה חמימה וביתית. התמונות כאן למעלה הן רק חלק קטן מתצלומי העיצוב שאני סוקרת באובססיביות אין-קץ, שכן יש לי המון רעיונות איך הייתי רוצה שהחדר שלי ייראה.
במיוחד אני תרה אחר רעיונות פרקטיים לסידור ספרים - בשנים האחרונות צברתי כמות נכבדת של ספרים (רובם עוסקים בעיצוב וצילום) ועיצוב פינת העבודה, כך שתהא נוחה ונעימה.  כל מי שעוסק ביצירה כזו או אחרת יודע שלפינת העבודה יש חשיבות מכרעת בתהליך העבודה וחשוב שתאה פונקציונלית כמו גם מעוררת השראה.
מקווה שהתמונות שלמעלה ייתנו גם לכם רעיונות מעניינים ומפתיעים לשידרוג החדר וליצירת פינת עבודה סימפטית.
סופ"ש נהדר לכולם!