יום שישי, 1 באוקטובר 2010

Home sweet home

(מכאן)









(מכאן)




(מכאן)









(מכאן)











































(מכאן)


לאחרונה כל נושא עיצוב החדר או "איזור העבודה" מאוד מעסיק אותי. אני תוהה ומתלבטת איך ייראה החדר שלי כשאעבור לירושלים - מה יהיו המגבלות שלו, כיצד אעצב אותו בצורה הכי פונקציונלית ואמקסם את הפוטנציאל שלו לכדי יצירת אוירה חמימה וביתית. התמונות כאן למעלה הן רק חלק קטן מתצלומי העיצוב שאני סוקרת באובססיביות אין-קץ, שכן יש לי המון רעיונות איך הייתי רוצה שהחדר שלי ייראה.
במיוחד אני תרה אחר רעיונות פרקטיים לסידור ספרים - בשנים האחרונות צברתי כמות נכבדת של ספרים (רובם עוסקים בעיצוב וצילום) ועיצוב פינת העבודה, כך שתהא נוחה ונעימה.  כל מי שעוסק ביצירה כזו או אחרת יודע שלפינת העבודה יש חשיבות מכרעת בתהליך העבודה וחשוב שתאה פונקציונלית כמו גם מעוררת השראה.
מקווה שהתמונות שלמעלה ייתנו גם לכם רעיונות מעניינים ומפתיעים לשידרוג החדר וליצירת פינת עבודה סימפטית.
סופ"ש נהדר לכולם! 

תגובה 1: