יום שבת, 22 במאי 2010

Dress code
















נתחיל בוידוי קטן - אני לא אוהבת ללבוש ג'ינסים. זה לא שלא נוח לי איתם, או שאני חושבת שהם לא מחמיאים לי אלא העניין הוא שאני פשוט מעדיפה חצאיות. ושמלות. סביר להניח שלא תראו אותי פה הרבה עם ג'ינסים ואם כן, אז לרוב אלה יהיו שורטים. זה די משעשע כי יש פער גדול בין ה"רצוי" ל"מצוי" ואני נאלצת ללבוש ג'ינס מדי יום ביומו כי הוא חלק ממדי העבודה שלי. אני משערת שאי-החיבה שלי לג'ינסים נובעת מזה שאני לובשת אותם כל יום כי אני חייבת - לא כי אני רוצה, ובטוחה שכל אחת שנאלצת להיות כפופה ל-dress code מסוים בעבודה, נניח רק חולצות מכופתרות וחצאיות סולידיות, תעדיף בזמנה הפנוי ללבוש הכל חוץ מאותם פריטים שנכללים תחת הכותרת "בגדי עבודה".
פוסט אחד לפני האחרון כתבתי לכם שעשיתי גיחה לחנות טנטי בקי שבת"א וגולת הכותרת של האאוטפיט הזה הוא כמובן הוסט המקסים הזה ששבה את ליבי ברגע שראיתי אותו בחנות. למרות שדווקא רציתי שמלה, הוסט הזה נראה לי יהיה הרבה יותר שימושי בשבילי וישתלב נהדר עם הבגדים שכבר יש ברשותי בארון. חוץ מזה בחרתי גם בחצאית חמדמדה שטרם הצגתי כאן... כבר ציינתי שהיה זה יום מוצלח?..

בתמונות: חולצה - זארה, וסט - טנטי בקיג'ינס - פול אנד בר, נעליים - מחנות בקינג ג'ורג', תיק - אלדו, שרשרת וצמיד - קסטרו, משקפי שמש - יד שנייה.

שבוע נהדר שיהיה לנו!

4 תגובות:

  1. לוק מקסים! הוסט הרקום נהדר, כמו כן- גם התיק (חולה על תיקים של אלדו...יש לי בערך 10 וזה אף פעם לא מספיק.)

    שיהיה לך שבוע מצוייייין!

    השבמחק
  2. אוהבת את הווסט, כמו שאת יודעת, אבל לא את הג'ינס. לא בגלל שהוא ג'ינס אלא אותו ספציפית.
    כמו שאת יודעת שאני מאז כתה י' בערך לא לובשת מכנסיים ואני דווקא אני תומכת בזה שאת תלכי עם מכנסיים. יש לך רגליים מדהימות לזה ויש מכנסיים יפים שאולי עוד לא גילית. אפשר לחפש לך ביחד :)
    בכל מקרה בואי יותר לת"א...
    love
    Mich

    השבמחק
  3. אז לקחת את המשקפיים בסוף האא...
    לאב יו מהממת..
    תות.

    השבמחק
  4. אוטפיט מקסים! במיוחד הוסט והתיק !!! 3>

    השבמחק