יום שבת, 29 במאי 2010

כאן גרים בכיף...

בתים של אנשים אחרים תמיד סיקרנו אותי. אני זוכרת שבתור ילדה, כשהייתי עוברת ברחוב ליד בית כלשהו שנראה ממש יפה מבחוץ, תהיתי לעצמי כיצד הוא נראה מבפנים. בתי דירות סיקרנו אותי עוד יותר והייתי מדמיינת שאני עושה "חתך" לאורך הקיר ומורידה אותו ואז רואה את הבית מחולק לקומות וריבועים קטנים - ממש כמו בית הבובות שהיה לי בחדר. היתה לי תחושה, שהתבררה כנכונה, שבית שנראה נהדר מבחוץ לאו דווקא כזה מבפנים וכמובן שגם להיפך.
בעידן שבו האינטרנט שולט ומאפשר לנו לראות, להראות ולחלוק נראה שלא רק אני סקרנית לגבי הצצה לבתים של אנשים אחרים ובלוגים כמו הסלבי מזינים את הסקרנות הזו. השבוע במהלך שיטוטי האינטרנט השיגרתיים שלי נתקלתי בתמונות של בתים שאני חייבת לחלוק איתכם:



















מסתבר שהבית הזה שייך ללא אחרת מליז ויינל מהבלוג האוסטרלי הכה אהוב עליי daydream lily. התמונות לקוחות מכאן.



































הבית הזה לעומת זאת, שייך לאסתר, בעלת בוטיק בגדי וינטאג' הולנדי. מקסים לראות כיצד הבית מעוצב בסגנון חלומי וייחודי ואם עד עכשיו לא הבנתם את פירוש צמד המילים "בניחוח וינטאג'", שנעשה פופולרי לאחרונה בין אם הוא אכן מתאר משהו שקשור לוינטאג' ובין אם לא, אין ספק שהמשפחה שחיה בבית הזה נושמת את הניחוח הזה מדי יום. התמונות לקוחות מכאן.

תגובה 1:

  1. הרעיון של תליית שמלות על קירות ממש מגניב!! אהבתי גם את הקטע של התמונות- שהן פשוט מונחות אחד ליד השניה ולאו דווקא תלויות.. אולי איישם את זה גם..

    השבמחק