יום שני, 15 במרץ 2010

בגד גוף ורוד

 כשקניתי את הבגד-גוף הזה, אי-שם בתחילת ינואר, לא תיארתי לעצמי את כמות הבנות שיסתובבו עם בגדי-גוף צמודים, צבעוניים ופרחוניים, טחובים בתוך סקיני או סתם טייץ. סך הכל רציתי לשדך את הקרדיגן האפור והלכאורה סתמי הזה לאיזו חולצה צבעונית, רצוי ורוד פוקסיה כי הצבע הזה בדיוק היה חסר לי בארון ורצוי עם דגש מיוחד על אזור הכתפיים. תכננתי אפילו לתפור אחת כזו. עד שנתקלתי בבגד-גוף הזה. הייתי מסתפקת בסתם חולצה, אבל כל כך התלהבתי שמצאתי פריט שקלע בול לרעיון שעלה לי בראש, שפשוט הייתי חייבת לספח אותו לארון שלי, למרות שמחירו נראה לי קצת מופקע. אפילו טיפונת התבאסתי שזה בגד-גוף, כי חשבתי שזה לא כל כך נוח. בעודי מודדת את הבגד-גוף נזכרתי (איך יכולתי לשכוח!) בשרשרת החמדמדה הזו שהזלתי עלייה ריר כל העונה עד שקניתי אותה בסוף בכמעט חצי מחיר, כמה ימים לפני... ואז הכל הסתדר.
מאז אומנם הספקתי לעשות חניכה צילומית של כל האאוטפיט עם יוד אבל את ערב הכבוד שלו הבגד-גוף קיבל דווקא במסיבת פורים, כשהתחפשתי לסוג של ליידי גאגא אך בסוף ויתרתי על הפאה... איכשהו יצא שנהניתי, אפילו שהמסיבה בתיאטרון ירושלים לא היתה, במילים עדינות, מוצלחת במיוחד.




































בתמונות: בגד-גוף - 24/7, קרדיגן ללא שרוולים וטייץ - פול אנד בר, שרשרת - מנגו, נעליים - של יוד.


תודה רבה ליוד המוכשרת על הצילומים - אני מקווה שהמצלמה שלה תחזור כמה שיותר מהר לפעילות, בלי יותר מדי נזק לכיס והמשך שבוע טוב לכולם!

2 תגובות:

  1. איזה תמונות מעולות. האאוטפיט נפלא וכל כך הולם את רגלייך הארוכות. שילוב בצבעים של אפור וורוד פוקסיה היה אהוב עליי מאז ומתמיד, במיוחד בימי החורף.

    השבמחק
  2. תודה רבה על המחמאות מותק! שמחה שאהבת. אומנם זה הפריט פוקסיה הבודד שיש לי כרגע בארון אבל אני מקווה שיהיו עוד... אין ספק שאפור ופוקסיה (או כל צבע זוהר ודוניננטי) הם שילוב נהדר.

    השבמחק