יום רביעי, 3 במרץ 2010

אין כמו חופש ביצוע





















































מצאתי את התמונות המהממות האלה של סשה באחד משיטוטיי היומיים באינטרנט ולא יכולתי להישאר אדישה אליהן. התמונות מזכירות לי בעיקר פנטזיה הזויה שיש לי - להיסגר בחדר לבן כשלרשותי המונמון טושים ועטים ולהתחיל לקשקש על הכל. אין כמו חופש ביצוע! לצערי זה אחד מאותם המקרים שנועדו להישאר בגדר פנטזיה משום שבדרך כלל אני נורא פרפקציוניסטית לגבי כל דבר שאני מציירת ויוצרת, כך שכל מה שאני עושה צריך להתבצע בצורה הכי מדוייקת שאפשר.
אגב, נורא מסקרן אותי לדעת מי היה אחראי על כל הקישקושים האלה והאם ייתכן שסשה עצמה (שידועה כאומנית בפני עצמה ואף נוהגת לקשקש בסקצ'בוק בזמן שמאפרים אותה בתצוגות) לקחה חלק פעיל ביצירת הסט.

התמונות לקוחות מכאן.

3 תגובות:

  1. זו הפקה כ"כ מקסימה. רק העיניים (מנייר?) הבהילו אותי קצת.

    השבמחק
  2. אני רואה את ההפקה הזאת בפעם הראשונה והיא מדהימה!
    תודה שחלקת איתנו!

    השבמחק
  3. וואו!!

    איזה הפקה מדהימה!!! אהבתי מאוד

    השבמחק