יום שישי, 22 בינואר 2010

מחפשת השראה

אחד הזיכרונות המוקדמים שלי - אי שם בסביבות גיל שלוש - הוא הצעקות שקיבלתי מאמא כאשר היא גילתה שציירתי על קירות הטאפט בסלון הדירה השכורה בה גרנו. איכשהו, הסתבר שזה לא היה רעיון טוב לצייר על הקירות, אפילו שה"ציורים" - בנות עם שמלות בצורת משולש ופרחים בשיער - נראו נחמדים ביותר בעיני כל מי שביקר בסלון שלנו בימים הבאים. מאז למדתי שלצייר על קירות זה אסור ולצייר על דפים בהחלט מותר (לא משנה איזה דפים,כן?) והתחלתי למלא דפים לבנים, בריסטולים ועיתונים בציורים. מאות ציורים. מה שבהתחלה נראה כציורי מערות הפך מהר מאוד לציורים מפורטים של חיות, בתים, ארמונות ואנשים. בעיקר אהבתי לצייר בנות עם שמלות מפוארות. נסיכות. לא הפסקתי עד היום.
כיום אני בעיקר מציירת להנאתי בשילוב של צבעי מים ודיו - טכניקה שהפכה להיות לאחת האהובות עליי ביותר.
היות והשראה היא עניין מאוד הפכפך, לפחות אצלי זה ככה, אני מחפשת אותה ללא הפסקה. בעיקר יש לי משיכה עזה לאסתטיקה ולפרטים הקטנים - אני מתה על דברים יפים, פפניונים, פרחים וכל דבר קיטשי אחר שתעלו על הדעת... לא סתם המורה שלי לציור בתיכון היה ממלמל לי "too sweet" על סקיצות שהייתי מראה לו. כרגע צילומי אופנה הם מקור ההשראה העיקרי שלי (אם כי לא רק) ואני כל הזמן בחיפוש אחר רעיונות חדשים לצייר.
לא הרבה אנשים ראו את האיורים שלי וזו אחת הסיבות לפתיחת הבלוג. מקווה שתהנו!




2 תגובות:

  1. וווווווווווווווואו! תתחדשי על הבלוג. מקסים, מקסים, מקסים. הכל :)

    השבמחק
  2. תודה רבה. אני חייבת לציין שגרמת לי להסמיק...

    השבמחק