יום שבת, 12 באפריל 2014

Marshmallow





























אני לובשת: מעיל - אמא תפרה לי, חולצת סריג, חצאית ותיק - זארה (ממזמן), נעליים - טופשופ.

אני לגמרי מאוהבת במעיל החדש שאמא תפרה לי, שנועד להיות סוג של מתנת יומולדת ליום הולדתי שחל במרץ האחרון. אני לא בחורה של חגיגות מופרזות מדי, ואפשר לומר שהחגיגה האמיתית של גיל 27 בשבילי היא להיות לבושה במעיל ורדרד ומתקתק בגזרת אוברסייז סטייל סיקסטיז. רציתי אחד כזה המון זמן, ולמרות שאת מקומו בטבלת הטרנדים לחורף הקרוב כנראה שיתפוס מעיל תכלת חיוור, זאת לא סיבה מספיק טובה לחשוב שהוא כבר לא יהיה רלוונטי לחורף הבא.
חוץ מזה האביב כבר כאן ופנינו מועדות לקיץ, כך שההגיגים על החורף הבא יצטרכו לחכות לפחות לספטמבר.
ואם כבר באביב הקצרצר שלנו עסקינן, פסח מתקרב בצעדי ענק ורומז שעם או בלי ביעור חמץ אני חייבת לסדר את החדר, אז ביי בינתיים!

תודה לירדן על התמונות ובהצלחה לכל המקרצפים למיניהם:)

תגובה 1:

  1. המעיל הזה ממש מושלם..הגזרה והצבע..התאהבתי!
    תמסרי לאמא שלך שהיא ממש מוכשרת!
    המעיל משתלב מהמם עם הגרביונים
    אהבתי ביותר

    השבמחק