יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

White Jerusalem

















































































תמונות מסכמות מהסופ"ש האחרון, שהיה ללא ספק אחד היפים (והארוכים!) שהיו לי. בינתיים הקסם הספיק להתפוגג לו וירושלים הפכה להיות אנדרלמוסיה של קרחונים אפרפרים וחלקים, גזעי עצים שבורים באמצע הרחוב, כבישים פקוקים ואנשים שמנסים לעשות את דרכם בין כל אלה, ולא ליפול. היום גם סופסוף פינו את שאריות השלג מהרחוב שלי וכעת החזרה לשיגרה אחרי חופש ארוך נראית כמו דבר מבורך ביותר.

המשך שבוע נהדר שיהיה.

3 תגובות:

  1. מותק, אלה תמונות השלג הכי יפות שראיתי השנה.
    את מהממת!
    התמונה עם האנשים הולכים ברחוב והתמונה של המדרגות ממש לקחו אותי לארץ אחרת, למרות שירושלים נראתה לגמרי כמו ארץ אחרת בסופ"ש האחרון.
    נשיקות

    השבמחק
  2. איזה כיף! תודה רבה יקירה! זה היה לגמרי סופ"ש סוריאליסטי, ולמזלי גם היה לי חשמל אז יכולתי באמת להנות מכל הסופה הזאת...
    נשיקות ושבוע טוב:)

    השבמחק
  3. אני לצערי לא הצלחתי לחזור לירושלים סופ"ש קודם אז פספסתי את כל היופי הזה.
    תמונות מדהימות. שימוש בשחור-לבן בתמונות שלג תמיד מדהים אותי כי הוא מדגיש את הלובן של השלג אף יותר. פשוט יפהפה, ונראה כאילו ממש נהנית- שמחה בשבילך ;)

    השבמחק