יום שבת, 23 בנובמבר 2013

Black and white













































































פוסט קצרצר של צילומים מהחודשים האחרונים עם המצלמה החדשה. כבר ציינתי כאן מתישהו בעבר, שלמרות אהבתי הרבה לצבע צילומי שחור-לבן מרגשים אותי הרבה יותר. הצילומים בפוסט זה הם סוג של ניסיון לתעד רגעים ודברים שתפסו לי את העין או לחילופין אסופה של דברים רנדומליים מהתקופה האחרונה. בתמונה האחרונה בפוסט, שצולמה לפניי כחודשיים על ידי אבא שלי, אני לובשת שמלה ונעליים מטופשופ ושרשרת מזארה. ומצב רוח מרומם:)
היו לי שבועיים עמוסים ביותר וקשים באופן מפתיע - דברים בלתי צפויים צצו אחד אחרי השני והתנקזו לשבועיים של תקלות או כמו שמנסחים את זה במשפט הידוע "צרות באות בצרורות". כיף זה לא היה, אך מסתמן שלאט לאט הכל נפתר מעצמו ודברים מסתדרים להם. עד כאן להיום.

שבוע מוצלח ופרודוקטיבי שיהיה...











2 תגובות:

  1. איזה אוסף צילומים נעים! השראתי הייתי אומרת :)

    שבוע טוב!

    השבמחק
  2. תודה שני! שמחה שאהבת:)

    השבמחק