יום שבת, 26 באוקטובר 2013

Floral pants


























בתמונות: חולצה, תיק, נעליים - זארה, מכנסיים - מנגו, שרשרת - קסטרו.


אמנם אוקטובר עוד מעט מגיע לקיצו, אך עדיין לשמחתי הקור לא נראה באופק, כך לפחות זה מרגיש. אז אני משתדלת לנצל את ימי החום האחרונים באאוטפיטים קיציים ככל האפשר. המכנסיים האלה מזכירים לי בעיקר את החופש, שאומנם היה קצר אך השאיר טעם של עוד.

שבוע טוב (ופרודוקטיבי - איחול קטן לעצמי:)) שיהיה ותודה לרועי על התמונות!

יום שני, 21 באוקטובר 2013

שבוע האופנה חולון






































































ביום שלישי האחרון, הזדמן לי להגיע למוזיאון העיצוב בחולון לסדרת הרצאות במסגרת שבוע האופנה חולון שהתקיים השנה בסימן חומרים. מיותר לציין שכל ההרצאות שנוכחתי בהן היו מרתקות ואינפורמטיביות.
מעניינת במיוחד היתה הרצאתו של דניאל דיקובסקי מחברת Stratasys המתמחה בפיתוח מדפסות תלת מימד ונחשבת למובילה בתחום, שסיפק מידע על הטכניקה החדישה ועל השימוש בה למטרות שונות. בקולקציית ה-"Voltage" של איריס ואן הרפן נתקלתי מוקדם יותר השנה והיא השאירה אותי נפעמת. הקולקציה מכילה 11 אאוטפיטים שאחד מהם מורכב מחצאית ושכמייה שיוצרו בטכניקה של הדפסת תלת-מימד, ע"י חברת סטרטאסיס. שני הפריטים הללו יוצרו במסגרת שיתוף פעולה עם הפרופסור והמעצבת נרי אוקסמן המתמחה בטכנולוגייה המתקדמת של הדפסת תלת-מימד, כשהחידוש בהם הוא היכולת לשלב בין חומר רך לקשה ולשלוט על האיזון ביניהם. השכמייה והחצאית מורכבים ממעין פוליפים אלסטיים שיוצרים יחדיו את הצורה הכללית של הבגד ואף זזים תוך כדי תנועה. קולקציית קוטור נוספת של איריס ואן הרפן, מכילה נעליים שהודפסו אף הם בחברת סטרטאסיס בישראל והוצגו בתערוכה מיוחדת בספריית החומרים במוזיאון חולון.
בנוסף, אורח הכבוד סטיבן ג'ונס, שעל כיתת האומן שלו יום אחרי נאלצתי לצערי לוותר, נתן הרצאה מרתקת ומשעשעת ואף הציג חלק מהכובעים שלו בתערוכה נפרדת במתחם המוזיאון.
אורחים נוספים שבהרצאות שלהם נוכחתי אך לא ארחיב עליהם הפעם: סוזן לי מ-Biocouture, צמד המעצבים פרנצ'סקה רוזלה וריאן גנז מ-CuteCircuit, וחזאית הטרנדים בתחום הטקסטיל לואיזה סמית'.
למרות שהייתי רק ביום אחד מתוך כל האירועים שהתקיימו במסגרת שבוע האופנה חולון, אסכם ואומר שזו היתה חוויה מרתקת ומעשירה. כולי תקווה שאירועים כאלה, עם אורחים איכותיים מחו"ל יתקיימו יותר. 

בתמונות: מתוך התערוכה בספריית החומרים (פריטים בהדפסת תלת-מימד בעיצובה של נרי אוקסמן, הנעליים המודפסות של איריס ואן הרפן, ודוגמיות של האאוטפיט דמוי הפוליפים), מיצג הבגדים של האחים מוסלין בדשא במתחם המוזיאון, תערוכת הכובעים של סטיבן ג'ונס.






יום שני, 14 באוקטובר 2013

Back to black
























בתמונות: חולצה - מנגו, שורטס ושרשרת- זארה, סנדלים - פול אנד בר, תיק - וינטאג'.



שנת הלימודים האחרונה שלי החלה באופן רשמי אתמול והתקבלה אצלי ברגשות מעורבים. שנה אחרונה בלימודים בבצלאל, שהולכת להיות בסימן פרוייקט גמר, הינה השנה המכוננת כביכול של התואר. עצם המעמד בעיקר מלחיץ אותי, שלא לומר מפחיד משום שנראה כי הדרישות גבוהות והרבה מוטל על הכף. פחד מכישלון תמיד היה משהו שגררתי איתי ואני מקווה שהפעם לשם שינוי, אניח את ההרגל המגונה הזה בצד, ואצליח לעצב ולייצור פרוייקט שאהיה גאה בו. בנוסף לכך, היות ועדיין לא הצגתי כאן את הפרויקטים שעשיתי במהלך השנים האחרונות - צפו לכך בקרוב.
כמה מילים על האאוטפיט - בגדול, אני לא בחורה של שחור. על כך יעידו רוב האאוטפיטים בבלוג. ובכל זאת, לאחרונה הצטרפו כמה וכמה פריטים שחורים לארוני (החולצה שבתמונה היא אחת האהובות עליי, שכן היא אוורירית ורחבה) שנועדו לרענן את בליל הצבעים שיש לי בארון. מסתמן שהחורף שחור בהחלט חוזר לפופולריות שלו, אם כי איני רואה את עצמי מוותרת על כל סקאלת הצבעים למענו:)

תודה לרועי על התמונות בפוסט זה ובפוסט הקודם, ושבוע נהדר שיהיה!

יום שני, 7 באוקטובר 2013

מהר לפני שיגמר










בתמונות: חולצה - מנגו, חצאית - וינטאג', שרשרת - זארה, נעליים - טופשופ.

אז חזרתי. אחרי ששנה וחצי לא נגעתי בבלוג הגעתי למסקנה המתבקשת שחוסר זמן זה לא תירוץ ושאם הבלוג זה משהו שאני אוהבת רצוי וכדאי להחזירו לחיים. את הקאמבק בעיקר חגגתי עם רותם, חברה מוכשרת ששולטת בפוטושופ הרבה יותר טוב ממני (שעזרה לי לעצב ולשפצר את בלוגי היקר) ועם המצלמה החדשה שלי, שקיבלתי בתחילת הקיץ מההורים.
למרות שנהיה כבר קריר, אני מסרבת לקבל את דעיכתו של הקיץ כך שהפוסטים הקרובים עדיין יהיו באווירתו.