יום שני, 24 באוקטובר 2011

The blue skirt
























בתמונות: חולצת תחרה - מנגו, חצאית - וינטאג', סנדלים - זארה, תיק - אלדו, שרשרת - ממזמן.

חצאית פליסה הינה מצרך נדיר שראוי לצוד אותו במחוזותינו, שכן לא רק שבד הפליסה היה אחד הטרנדים הבולטים של קיץ 2011 אלא שהוא הולך להמשיך איתנו גם לחורף הקרב ובא, ולאחר מכן לקיץ 2012. זה לפחות מה שניתן להסיק משבועות האופנה האחרונים. אני נתקלתי בחצאית המופלאה הזו אי-שם בחודש אפריל הקריר בחנות יד שנייה ירושלמית, אחרי חיפושים קדחניים כי נורא רציתי אחת לא יקרה מדי אך גם מיוחדת.
לרוב אני לובשת חצאיות יותר קצרות, אבל האורך הקלאסי שלה פשוט נוסחא בטוחה למראה הרטרו החביב עליי. ויכול להיות בעצם שהתת-מודע שלי מגיב לבליל החצאיות הצנועות של ירושלים. כך או כך, האורך של החצאית מושלם והצבע הכחול שלה מאפשר אינסוף אפשרויות שילוב. הפעם בחרתי ללכת על בטוח - עם חולצת תחרה עדינה שלא מעמיסה על הצבע של החצאית.
חלקכם כבר בטח ראו ויודעים, אבל לאלה שלא... בשישי האחרון פורסמה כתבה במדור היופי של אקסנט בהשתתפות חמש בלוגריות והתמזל מזלי להיות אחת מהן. אומנם הבלוג שלי אינו עוסק בטיפוח אלא יותר באופנה אך עדיין היה נחמד לקחת חלק בכתבה הזו.

שבוע נפלא שיהיה ותודה רבה ליוסי על הצילומים!

יום שישי, 14 באוקטובר 2011

Romantic casual






























בתמונות: אוברול - אני תפרתי, קרדיגן - פול אנד בר, גרביונים ותיק - זארה, שרשרת - קסטרו, נעליים - קינג ג'ורג' ת"א.


בהיותי חובבת קרדיגנים נלהבת עם או בלי כפתורים, הקרדיגן הנ"ל משמש אותי אך ורק לעונות המעבר - מה שאומר שהוא לא יוצא הרבה מהארון. זה די חבל כי הוא אחד הסריגים החביבים עלי אך לפחות אני מתנחמת במחיר הנמוך (פחות מ-50 ש"ח) ששילמתי עבורו אי-שם בסופעונה של קיץ שעבר. אני לא מאמינה בלהוציא סכומים גבוהים על פריטי מעבר שכאלה שבסופו של דבר רוב הזמן לא זוכים לראות אור יום.
ובכל זאת השבוע מצאתי חלון הזדמנויות אידיאלי (מזג אויר סגרירי, רוח קרירה, אבל לא קר מדי) לעטות עלי את הקרדיגן הבז' שלי ובאותה הזדמנות את הגרביונים לראשונה מזה חמישה חודשים ולצאת לסיבוב בחוץ. הסתיו בירושלים מעולם לא הרגיש נעים יותר.

תודה רבה ליוסי על הצילומים והסבלנות וחג סוכות שמח!