יום שבת, 31 ביולי 2010

Longing for summer






























עדיין לא החלטתי מה אני חומדת יותר בתמונות האלה - את שמלות המקסי האווריריות, נעלי האוקספורד שאני אובססיבית לגביהן לאחרונה או דווקא הקרירות העדינה שעולה מכל פריים וגורמת לי לשכוח ולו רק לשנייה מהחום המטורף ששורר בחוץ ולפנטז על קיץ אירופאי.
ההפקה הזו צולמה עבור How to spend it Magazine ע"י הצלם האמריקאי אנדרו ייה (Andrew Yee) שאחראי, בין היתר, על אחת ההפקות האהובות עליי שצולמו לאחרונה - מומלץ להיכנס ללינק!

מקווה שהשרב יעבור אותנו במהרה ושהשבוע יהיה מוצלח ביותר:)

יום רביעי, 21 ביולי 2010

Dreaming my dreams



זה אחד מהאיורים האהובים עליי ביותר מהפורטפוליו שלי. הרעיון התפתח אצלי בראש בזמן נסיעה באוטובוס, שזה דבר די שגרתי ביומיום שלי. בכלל, בנסיעות באוטובוס - ובפרט נסיעות בין עירוניות - אני נהנית מ-"רוח השראה" מתמשכת ולא מפסיקה לחלום בהקיץ ולדמיין מה אני הולכת לצייר/לצלם/לתפור/לייצור. חלק ניכר מהחלומות בהקיץ האלה דווקא לא מגיעים לכדי מימוש (אולי משום שברגע שהנסיעה מסתיימת כל הפוקוס שלי מתפנה למשהו אחר ואחרי זה אני שוכחת), וכנראה זו אחת הסיבות שלאיור הזה יש מקום מיוחד בליבי.

יום רביעי, 14 ביולי 2010

Lovely summer





















מיום ראשון חזרתי לעבודה ונראה כי הימים העצלים של להיות-חולה-בבית-ולא-לעשות-כלום נמחקו מהזיכרון שלי כמעט לגמרי. נחמד לחזור לשיגרה ולו רק כי אפשר להנות מכל מה שהקיץ מציע ואתם בטח יודעים כמה אני אוהבת קיץ.
הקיץ הזה יהיה שונה מכל קיץ אחר שהיה לי בשנים האחרונות, כי זו תהיה תקופה של שינויים. אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.
כרגע אני מתמקדת באמת בלמצות את כל הטוב מהתקופה הזו, מה שאומר ללכת לבריכה, לנסוע לים, לאכול המונמון גלידה, לבלות ולעשות כל דבר שעולה על רוחי וגורם לי לאושר.

בתמונות: גופייה - טופשופ, שורט - מנגו, נעליים - פול אנד בר, צמיד - קסטרו, כובע - שוק הכרמל.

המשך שבוע קייצי ונעים לכולם!


יום רביעי, 7 ביולי 2010

פרחוני+מנומר


















לא הרבה השתנה מאז הפוסט האחרון, ואני עדיין חולה. חוץ מזה - הכל טוב, תודה ששאלתם:)
היות וכרגע אין לי כוח לבצע שומדבר פרודוקטיבי חוץ מלרבוץ במיטה ולקרוא ספרים בזה אחר זה, שלפתי את התמונות האלה, שצולמו לפני כחודש, והגעתי למסקנה המתבקשת שהגיעה שעתן היפה להופיע בבלוג. כשקניתי את השורט הפרחוני הזה חשבתי בחדווה איזה נחמד יהיה לשלב אותו עם החוצלה המנומרת והעתיקה שלי. מיותר לציין שאחרים לא חשבו כך, לא שזה הזיז לי כי אני רגילה מדי פעם לראות גבות מורמות על פריטים כאלה ואחרים שאנשים (אמא, חברות, אנשים ברחוב...) חושבים שאין לשלבם יחד.
מאז יצא שלבשתי את השילוב הזה כמה פעמים (כן, כן, לעיתים אני ממחזרת אאוטפיט מוצלח שאהבתי, פשוט כי סוס מנצח לא מחליפים) ואני ממשיכה לקבל את אותן התגובות. די משעשע, קיבעון של אנשים. נו, טוב, העיקר שאני אוהבת.

בתמונות: שורט ונעלי בובה - פול אנד בר, חולצה וצמיד - קסטרו.

תודה רבה ליוסי על הצילומים!

יום שישי, 2 ביולי 2010

Inspiration


(מכאן)




(מכאן)




(מכאן)




(מכאן)



(מכאן)









(מכאן)




(מכאן)


לא כיף להיות חולה, ובמיוחד לא כיף להיות חולה בקיץ. נכון לעכשיו, האנטיביוטיקה שקיבלתי פועלת באיטיות בלתי נסבלת והקץ לדלקת גרון ולחום לא נראה באופק. נורופן, אנטיביוטיקה ותה עם לימון אלה האקססוריז שלי נכון לכתיבת שורות אלה. אהה, וגם ספר, כמובן. רק הבעיה היא שבחרתי ב"אלגנטיות של קיפוד" כספר שילווה אותי ביום וחצי הקרובים, כדי קצת להקל על הבאסה, ואם להיות כנה - הוא לא ממש עוזר.
בכל אופן, נחמד להפיג את השיעמום ולו לכמה דקות, כדי לראות שוב את התמונות המופלאות האלה, שכל אחת ואחת מהן גורמות לי לחייך. מקווה שגם לכם.
סופ"ש נהדר לכולם ובעיקר המון בריאות!